۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۷۵۵۲۹۳
آیت‌الله رمضانی در پیامی:

اقدام شجاعانه و غرور آفرین نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، طلیعه تحقق وعده الهی است

اقدام شجاعانه و غرور آفرین نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، طلیعه تحقق وعده الهی است
آیت الله رمضانی با صدور پیامی ضمن تقدیر از عملیات وعده صادق سپاه پاسداران، تصریح کرد: در این میان نقش اساسی و تعیین کننده نیرو‌های مسلح و جان بر کف سپاه و ارتش جمهوری اسلامی غیر قابل انکار است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله حسن رمضانی استاد فلسفه و عرفان اسلامی که در برنامه ای تبلیغی به بوسنی و هرزگوین سفر کرده است، در پیامی از عملیات وعده صادق سپاه پاسداران حمایت و قدردانی کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بر اساس آیه شریفه ۵ سوره قصص اراده قطعی خداوند به این تعلق گرفته است که مستضعفان مورد عنایت ویژه او واقع شده و امام و الگوی دیگر انسان ها و نیز وارث زمین قرار گیرند. از دیگر سو همه می دانیم تحقق اراده و وعده خداوند قطعی و تخلف ناپذیر است. اکنون با توجه به مقتضیات و شرایط جهانی که این روزها جامعه بشریت شاهد آن ها است، گمان می رود زمان تحقق اراده و وعده تخلف ناپذیر الهی فرا رسیده باشد.

در این میان نقش اساسی و تعیین کننده نیروهای مسلح و جان بر کف سپاه و ارتش جمهوری اسلامی (ایدهم الله تعالی و نصرهم علی القوم الظالمین) غیر قابل انکار است؛ از این رو امید است حمله شجاعانه و غرور آفرین این بندگان صالح خدا با فرماندهی فرمانده کل قوا خامنه ای کبیر (حفظه الله تعالی و ایده) به رژیم جعلی و غاصب و کودک کش اسرائیل جنایتکار طلیعه تحقق وعده و اراده مزبور باشد؛ لذا این جانب در این فضای رسانه ای مسموم و شبهه خیز که از ناحیه دشمنان خائن و دوستان نادان حقایق وارونه جلوه داده می شود بر خود فرض و لازم می داند از این واقعه بی نظیر و شگفت انگیز و الهی حمایت کند و بر آفرینندگان آن هزاران آفرین گفته و توفیقات روز افزون آنان را در دستیابی به اهداف پاک و مقدسشان از خداوند حکیم و توانا مسئلت دارد.

حسن رمضانی

۲۸ فروردین ۱۴۰۳

سارایوو

پیام تقدیر آیت الله رمضانی از عملیات وعده صادق سپاه

ارسال نظرات