۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۷۵۴۶۲۹
استاندار لرستان: 

مسئولان وظیفه خطیری در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار بر عهده دارند

مسئولان وظیفه خطیری در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار بر عهده دارند
استاندار لرستان ترویج و توسعه فرهنگ ایثار را نیاز جامعه خواند و گفت: مسئولان در این زمینه رسالت خطیری بردوش دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از لرستان، فرهاد زیویار، امروز در مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران شاهد و ایثارگر استان اظهارداشت: مهم ترین ویژگی ایثارگران فداکاری، غیرت و ایثار است و ایثارگری برای دفاع از دین و مملکت و کشور از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار است.

استاندار لرستان افزود: تروبج فرهنگ ایثار و فداکاری در همه صحنه ها نیاز جامعه است و مسئولان در راستای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ کرامت شان ایثارگران باید بسترسازی لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به شهادت شهید صالحی روزبهانی در بروجرد بر اثر حمله تروریستی در سوریه که روز گذشته به خاک سپرده شد، بیان کرد: شهادت عزیزان ما حکایت از این دارد که فرهنگ ایثار و شهادت مرز قومیت، خانواده، شهرستان و استان را درنوردیده است.

زیویار عنوان کرد: در طول تاریخ همواره کسانی هستند که وقت، جان و مال خود را بخاطر ارزش های دینی و مملکت خود فدا کنند که نشان از ایثار و فداکاری است.

وی با اشاره به حضور و موفقیت ایثارگران در صحنه های مختلف عنوان کرد: موفقیت ایثارگران در عرصه ورزشی نشان از این است که این عزیزان غیرت به خرج دادند و عزت آفریدند‌.

زیویار گفت: ۱۲ مدال طلای جهانی، ۱۰ مدال نقره جهانی و ۶ مدال برنز جهانی ماحصل همان غیرتی است که کارنامه استان لرستان را برای عزت مملکت درخشان کرده است.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات