۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۴۶۹۰۲۸
مسؤول تهذیب حوزه علمیه سفیران هدایت زاهدان:

تهاجم فرهنگی غرب برای جلوگیری از رشد اندیشه‌ها است

مسؤول تهذیب حوزه علمیه سفیران هدایت شهرستان زاهدان گفت: هدف دشمنان از تهاجم فرهنگی علیه جوامع اسلامی، جلوگیری از رشد و تعالی اندیشه‌ها است؛ می‌خواهند دیگر شخصیت‌های انقلابی همچون امام خمینی(ره) و شهید رجایی در جوامع اسلامی رشد نکند.
تهاجم فرهنگی

حجت‌الاسلام نجف بامری، مسؤول تهذیب حوزه علمیه سفیران هدایت شهرستان زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: تهاجم فرهنگی دشمن امری انکارناپذیر و بسیار جدی است که بارها مقام معظم رهبری نیز نسبت به آن هشدار داده‌اند.

وی افزود: متأسفانه با رواج ابزارهایی همچون ماهواره و فضای مجازی، دشمن امروز راحت‌تر می‌تواند علیه جوامع اسلامی توطئه کند، چراکه ذهن جوانان ما را تحت سلطه خود درآورده و هر خوراکی را به آنان می‌خوراند.

مسؤول تهذیب حوزه علمیه سفیران هدایت زاهدان بیان کرد: شبکه‌های اجتماعی یک محل پر مشتری برای دنیای استکبار شده است تا اخلاق، پاکی، حیا و عفت جوانان ما را نشانه بگیرد، مردان ما را بی غیرت و زنان ما را بی حیا کند.

وی ادامه داد: متأسفانه دشمن از طریق ماهواره و شبکه‌های مجازی تمام عکس‌های هرزه را وارد بازار کرده است، چون می‌خواهد ذهن و وقت جوانان ما را درگیر چنین مسائلی کند و در این صورت، دیگر جوان ما فرصت رشد و تعالی فکری پیدا نخواهد کرد.

حجت‌الاسلام بامری اظهار کرد: دشمن می‌خواهد بین ما و تعالیم قرآنی فاصله بیندازد تا در میان ما دیگر شخصیت‌های انقلابی و شجاعی همچون امام خمینی(ره)، شهید نواب صفوی‌ها و شهید رجایی‌ها پیدا نشود.

مسؤول تهذیب حوزه علمیه سفیران هدایت زاهدان با بیان اینکه برای مصون ماندن از آسیب‌های فرهنگی دشمن باید به قرآن و سیره اهل بیت روی بیاوریم، افزود: سجاده نماز و محراب عبادت می‌تواند انسان را به اوج ببرد، زیرا با عبادت، روح انسان از تعلقات دنیایی رها می‌شود و فرصت پرواز پیدا می‌کند./302/831/ب1

ارسال نظرات