۰۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۱۳۶۶۰۰
نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر:

تقویت موقعیت بین المللی ایران به معنای تضعیف جایگاه آمریکا و رِِژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت: تقویت موقعیت بین المللی ایران در عرصه‌های مختلف جهانی که برابر است با تضعیف جایگاه آمریکا و صهیونسیت‌ها، جهان غرب را به هراس گرفتار کرده است.
حجت الاسلام سيد محمود موسوي، نماينده ولي فقيه در سپاه وليعصر خوزستان

 

حجت الاسلام سید محمود موسوی، مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) خوزستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به سبب تشکیل جنبش عدم تعهد از سوی برخی ‌کشورها خاطرنشان ساخت: در دوره جنگ سرد کشور هایی که در واقع در هیچ جبهه ای نبودند به دولت های غیر متعهد شناخته شدند و از آن زمان این جنبش تشکیل شد.

وی به هدف تشکیل جنبش عدم تعهد از سوی اعضای این گروه اشاره کرد و بیان داشت: دوری از هرگونه سیاست‌های مربوط به جنگ سرد از مهم‌ترین اهداف تشکیل این جنبش به شمار می‌رود.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) خوزستان برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد در ایران را مهم‌ترین رویداد سیاسی اجتماعی کشور عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: بیداری اسلامی در کشور‌های منطقه، تکاپوی غرب به ویژه آمریکا برای بهره‌برداری از موج حرکتی مردم و شرایط کنونی ایجاد شده در جهان، اهمیت این نشست را دوچندان کره است.

حجت الاسلام موسوی به مخالفت آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل از شرکت کشورها در این اجلاس اشاره و تصریح کرد: هراس از بالا رفتن روحیه مقاومتی در ایران که مهم‌ترین مؤلفه برای توسعه کشور در همه ی حوزه‌ها است و افشای توطئه استکبار جهانی در نشان دادن انزوای ایران در صحنه ی جهانی از مواردی است که موجب مخالفت آنان با این اجلاس در این ایران و شرکت دیگر کشورها است.

وی افزود: تقویت موقعیت بین المللی ایران در عرصه های مختلف جهانی که برابر است با تضعیف جایگاه امریکا و صهیونسیت ها در عرصه بین الملل ، آگاهی کشورها از حقایق جاری در ایران اسلامی مانند انواع پیشرفت ها از دیگر مواردی است که غربی ها خواستار عدم شرکت کشورها در اجلاس جنبش عدم تعهد در ایران است.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در فراز پایانی سخنانش تأکید کرد: می توان گفت که یکی از وظایف اجلاس شانزدهم جنبش عدم تعهد در ایران حل بحران سوریه است./9458/ت302/س

ارسال نظرات